Vrácení zboží

Základní infomace

Ve smyslu Zákona č. 102/2014 Sb. SR o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku je spotřebitel oprávněn odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů od převzetí zboží.

Zakoupené zboží lze vrátit při splnění následujících podmínek:

  • Zboží je nepoužité, nenošené, čisté a nepoškozené, s přiloženými štítky a v originálním balení.
  • Zboží, které se prodává v kompletu, je nutné vrátit najednou.
  • Obal výrobků musí zůstat původně uzavřen.
  • Pokud jsi výrobek již začal používat, odstoupení od smlouvy a vrácení produktu není možné.

Pokud byl ke zboží přibalen dárek, kupující je povinen spolu se zbožím vrátit i dárek. Dárek nesmí být rozbalen. V případě, že je dárek rozbalen, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu poníženou o hodnotu tohoto dárku.

V případě jakýchkoli nejasností ohledně vrácení zboží nám prosím napiš zprávu a ochotně ti pomůžeme.

Doporučení a pokyny

Jako kupující můžeš provést prohlídku zboží pouze v rozsahu, jak je běžné v kamenných obchodech. Jakékoliv testování, které se liší od výše uvedeného, ​​může být považováno za používání zboží. Doporučujeme, abys obal zboží opatrně otevřel a udržel ho v nezměněném stavu a aby na výrobku zůstaly přilepené nebo připevněné štítky, dokud nebudeš zcela přesvědčen, že ti výrobek vyhovuje. Při nákupu oděvů a prádla, prosím, kontroluj správnou velikost tím, že si zboží oblékneš přes jiné oblečení, ne přímo na tělo.

Pro dodržení 14 denní lhůty pro odstoupení od smlouvy je rozhodující, kdy je k nám doručeno odstoupení od smlouvy. Doručením se rozumí písemná informace (např. email. zpráva), že chceš odstoupit od smlouvy, případně samotné doručení odstoupení i se zbožím. Lhůta pro odstoupení trvá 14 kalendářních dnů a začíná běžet následující den po převzetí. Např. převezmeš-li zboží v pondělí, jako první den se počítá úterý.

Jak a kam vrátit zboží

Zboží je třeba vrátit s vyplněným formulářem "Odstoupení od kupní smlouvy", který ti byl zaslán emailem spolu s fakturou v době zakoupení zboží.

Prosím, vrácené zboží zabal do obalu/krabice, ve kterém bylo zboží doručeno, včetně veškerého příslušenství (např. nabíjecí kabel atd. apod.). Následně vrácené zboží zabal do další krabice/obalu tak, aby zboží a originální obal zboží nebylo poškozeno během přepravy.

Nejlevnější a nejspolehlivější způsob zaslání je využít služeb společnosti Zásilkovna. Jejich služba Mezi námi nabízí pohodlný způsob zaslání z jakéhokoliv výdejního místa společnosti Zásilkovna.

Zboží prosím pošli na toto výdejní místo:

Adresát doručení:

  • Ralpu, s.r.o.
  • +421 949 042 755
  • info@ralpu.cz

Obsluha výdejního místa vytiskne štítek, který nalepí na krabici/obal vráceného zboží. Zásilka bude následovně doručena k nám na partnerské výdejní místo společnosti Packeta. O doručení zboží do našich rukou tě ​​budeme informovat emailem.

Náklady spojené s vrácením zboží neseš v plné výši ty. Zboží zaslané na dobírku nepřebíráme.

Ke stažení

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy si můžeš stáhnout zde:

Stáhnout formulář (PDF)